Uutta päivitystä!
Feb 13, 2024 18:58:41 GMT 2
Postannut Janssi Feb 13, 2024 18:58:41 GMT 2
*pyyhkii pölyjä forkalta* Hyvää iltaa/päivää, koska tätä nyt luetaankaan! Uusia päivityksiä tulossa, yritellään taas herätellä Kohtista horroksesta!
Pelaajien kesken oli Discordin puolella puhetta siitä, miten saisimme ropea taas aktiivisempaan suuntaan, ja Lukilitis kehitteli, että voisimme ottaa käytäntöön Kuukauden pelit! Tarkoittaen että Discordin puolella pelaisimme rennompia, nopeatempoisia pelejä kuukausittain, milloin ikinä mistäkin!
Kiitos Lukilitis tekstistä ja kyselystä, jonka minä tänne nyt vain copy pastetin! Toivoisimme vastauksia kyselyyn, että voitaisiin kehitellä ensimmäisen kuukauden pelin aihetta!
Pelit olisivat vapaaehtoisia, nopeatempoisia (lyhkäisiä viestejä) ja pelattaisiin sillä porukalla mikä nyt sattuisi olemaan paikalla! Matalan kynnyksen pelejä siis! Mielipiteitä kyseiseen asiaan voi antaa myös tähän ketjuun!
Tervetuloa osallistumaan Kohtiksen ensimmäiseen KUUKAUDEN PELIIN (tälle saa keksiä dramaattisemman nimen, mutta koska nimitys on selkeä, niin mennään toistaiseksi tällä).
Peli toteutetaan allekirjoittaneen itselleen nimittämillä oikeuksilla MAALISKUUSSA. Kyseessä on joka kuukausi toteutettavasta uudesta eventistä, jossa tarkoituksena on, että pelaajat kokoontuvat yhden illan aikana pelaamaan lyhyillä viesteillä vapaamuotoista peliä annetussa kontekstissa. Alla on kysely ajankohdista ja teemasta, mihin mahdollisen monen toivotaan vastaavan!
Klikkaa tästä: forms.gle/hMpqtYyGeSyFyS9K7 (tässä myös klikattava linkki, jos tuo toinen ei syystä tai toisesta toimi!)
Kyselyihin tulee vastata 26.2. mennessä, jonka jälkeen julkaistaan eeppisen KohtalonKynsien ihka ensimmäisen kuukauden pelin tiedot. Koska luotan kovasti pelaajien taitoon pitää viestien pituudet lyhyinä itse, jotta pelitahti pysyy nopeatemposena, niin voidaan pelata ko. peli discordissa ((pls, luokaa oikeet ylläpitäjät kans chatpeli alue nimeltä "kuukauden pelit", niin ei sotketa olemassaolevia muit hitaast etenevii chattei)). Pelilogit toimitetaan ja talletetaan foorumille mahdollisuuksien mukaan. Kyselyyn ei tarvitse vastata osallistuakseen, vaan paikalle voi vaan saapua annettuna ajankohtana.
Peli toteutetaan allekirjoittaneen itselleen nimittämillä oikeuksilla MAALISKUUSSA. Kyseessä on joka kuukausi toteutettavasta uudesta eventistä, jossa tarkoituksena on, että pelaajat kokoontuvat yhden illan aikana pelaamaan lyhyillä viesteillä vapaamuotoista peliä annetussa kontekstissa. Alla on kysely ajankohdista ja teemasta, mihin mahdollisen monen toivotaan vastaavan!
Klikkaa tästä: forms.gle/hMpqtYyGeSyFyS9K7 (tässä myös klikattava linkki, jos tuo toinen ei syystä tai toisesta toimi!)
Kyselyihin tulee vastata 26.2. mennessä, jonka jälkeen julkaistaan eeppisen KohtalonKynsien ihka ensimmäisen kuukauden pelin tiedot. Koska luotan kovasti pelaajien taitoon pitää viestien pituudet lyhyinä itse, jotta pelitahti pysyy nopeatemposena, niin voidaan pelata ko. peli discordissa ((pls, luokaa oikeet ylläpitäjät kans chatpeli alue nimeltä "kuukauden pelit", niin ei sotketa olemassaolevia muit hitaast etenevii chattei)). Pelilogit toimitetaan ja talletetaan foorumille mahdollisuuksien mukaan. Kyselyyn ei tarvitse vastata osallistuakseen, vaan paikalle voi vaan saapua annettuna ajankohtana.
Pelit olisivat vapaaehtoisia, nopeatempoisia (lyhkäisiä viestejä) ja pelattaisiin sillä porukalla mikä nyt sattuisi olemaan paikalla! Matalan kynnyksen pelejä siis! Mielipiteitä kyseiseen asiaan voi antaa myös tähän ketjuun!
Jos myös on vielä pelaajia, joilla ei ole pääsyä syystä tai toisesta Kohtiksen Discordiin, minulle voi asiasta huomauttaa ja annan sinne linkin Jos on siis näistä peleistä kiinnostunut!
Toisena asiana, olen päivitellyt foorumille uusia teemoja käyttöön!
Niille, jotka eivät suuremmin perusta isoista muutoksista, niin päivttelin "default" teemalle vuodenaikaiset ulkoasut!
Tämä teema kun on tuttu ja tunnettu, ajattelin pitää ns. perusteemana, joka näkyy myös poiskirjautuneille. Ajattelin myös, että teemaa voisi vaihtaa sesonkien välillä! Käytännössä, jos pelaaja ei ole itse vaihtanut teemaa/käyttää vain default teemaa, niin kun ylläpito tiimi manuaalisesti vaihtaisi teemaa sesonkien välillä, vaihtuisi se pelaajalle (ja uloskirjautuneille automaattisesti). Onko tälle kannatusta vai haluavatko pelaajat yhden tietyn näistä neljästä defaultiksi? Saa antaa mielipidettä!
Muitakin teemoja on päivitetty mukaan, muun muassa;
Breathe
Sweet Dandelion
Wild Skin
Vaihdelkaa ja kokeilkaa mikä tuntuu hyvältä! Itse ajattelin vaihtaa Wild Skin teemaan
Teemoja voi vaihtaa omasta profiilista! Profiili > Edit Profile > Settings > Forum Theme! Toivottavasti jokaiselle löytyy mieleinen!
Uusi lisäys myös uudet hymiöt forkalla, jotka toin tänne meidän Discordin puolelta!
Nämä löytyvät hymynaama painikkeen takaa!
Näiden pitäisi (jos tein kaiken oikein) näkyä jokaisen teeman kanssa, mutta jos tulee vastaan ongelmia, huikatkaa vain minulle! // EDIT; huomasin että jostain syystä nämä kiisuemojit ei kännykällä oikein näy, ja en tiedä mistä tämä johtuu...! Toivotaan että kyseessä on vain jotain latausongelmia yms yms, ja asia korjaantuisi asap. Ja jos ei niin haaah, toivottavasti se ei paljoa ihmisiä haittaa..!
Tässä sitten varmaan kaikki tärkeimmät! Kertokaa mielipiteet sesonkiteemoist ja muistakaa vastata 'kuukauden pelit' kyselyyn (ja kertoa toki mielipiteet siitä)! Toivotaan että Kohtis nyt tästä taas aktivoituisi! Kiitos lukemisesta!